System elektroniczne archiwum umów

Elektroniczne archiwum umów  to system elektronicznej archiwizacji umów oraz innych dokumentów firmowych. System elektroniczne archiwum umów umożliwia archiwizacje papierowych oryginałów umów do postaci elektronicznej. System elektroniczne archiwum umów uporządkuje zarchiwizowane umowy oraz umożliwi ich błyskawiczne wyszukanie.  Prosta i intuicyjna obsługa systemu elektroniczne archiwum umów pozwala użytkownikom już po krótkim wprowadzeniu i bez wielogodzinnego szkolenia rozpocząć samodzielną pracę z systemem.

System elektroniczne archiwum umów zbudowany jest w oparciu o platformę technologii internetowych co pozwala na jego znaczną elastyczność. Program może być wykorzystywany zarówno w firmach scentralizowanych, jak i firmach rozproszonych, gdzie pracownicy potrzebują szybkiego, zdalnego dostępu do sytemu z dowolnego miejsca na świecie.

Nasz system zarządzania umowami nie posiada ograniczeń co do ilości  użytkowników czy umów, a zatem dodawanie kolejnych użytkowników do programu czy wprowadzanie kolejnych umów nie pociągnie za sobą konieczności nabywania dodatkowych licencji.

Dodatkowo możliwe jest zintegrowanie naszego systemu elektroniczne archiwum umów z systemem finansowo-księgowym już istniejącym w Państwa firmie, może to przynieść znaczące efekty np. w postaci jednego źródła kontrahentów dla obydwu systemów.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i najważniejszymi cechami naszego systemu przeznaczonego do elektronicznego archiwizowania umów.

Prezentacja on-line - system zarządzania umowami

XNie pokazuj tego powiadomieniaUwaga: Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.