Elektroniczny obieg dokumentów

Dzięki wdrożeniu aplikacji elektroniczny obieg dokumentów uzyskujesz następujące korzyści:

  • redukcja czasu potrzebnego na dostęp do dokumentów firmy,
  • natychmiastowa informacja do wszystkich pracowników firmy, zaangażowanych w obieg dokumentu,
  • klarowna informacja odnośnie działań podjętych przez poszczególnych pracowników w związku z danym dokumentem,
  • kontrola nad dostępem do poszczególnych dokumentów lub ich grup,
  • uporządkowanie obiegu dokumentów w firmie,
  • likwidacja problemu z zagubionymi dokumentami,
  • możliwość ustawienia dodatkowych powiadomień e-mail o dokumentach wymagających odpowiedzi lub dodatkowych działań,
  • dostęp do dokumentów z urządzeń mobilnych,
  • wydruk etykiet adresowych i pocztowej książki nadawczej bezpośrednio z pod systemu
  •  

    Prezentacja on-line - elektroniczny obieg dokumentów

    XNie pokazuj tego powiadomieniaUwaga: Użytkowanie strony internetowej oznacza zgodę na używanie plików Cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.