ELOF (skrót od : elektroniczny obieg faktur) to oprogramowanie usprawniające tradycyjny obieg faktur kosztowych wpływających do firmy.
System elektronicznego obiegu faktur kosztowych uporządkuje i przyśpieszy obieg faktur w firmie oraz zapewni właściwą archiwizację dokumentów papierowych.
System umożliwia elektroniczne opisywanie, zatwierdzanie, akceptowanie faktur przychodzących oraz kontrolę obiegu faktur w firmie. Prosta i intuicyjna obsługa systemu elektronicznego obiegu faktur kosztowych pozwala użytkownikom już po krótkim wprowadzeniu i bez wielogodzinnego szkolenia rozpocząć samodzielną pracę z systemem.
System do elektronicznego obiegu faktur kosztowych zbudowany jest w oparciu o platformę technologii internetowych co pozwala na jego znaczną elastyczność. Program może być wykorzystywany zarówno w firmach scentralizowanych, jak i firmach rozproszonych, gdzie pracownicy potrzebują szybkiego, zdalnego dostępu do sytemu z dowolnego miejsca na świecie.
Nasz system elektronicznego obiegu faktur kosztowych nie posiada ograniczeń co do ilości użytkowników czy faktur, a zatem dodawanie kolejnych użytkowników do programu czy wprowadzanie kolejnych faktur nie pociągnie za sobą konieczności nabywania dodatkowych licencji.
Dodatkowo możliwe jest zintegrowanie naszego systemu do elektronicznego obiegu faktur kosztowych z systemem finansowo-księgowym już istniejącym w Państwa firmie, może to przynieść znaczące efekty np. w postaci automatycznej dekretacji faktur.
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i najważniejszymi cechami naszego systemu przeznaczonego do elektronicznego obiegu faktur.
Prezentacja on-line - elektroniczny obieg faktur kosztowych