System do elektronicznego obiegu faktur kosztowych. ELOF to oprogramowanie usprawniające tradycyjny obieg faktur kosztowych wpływających do firmy. System elektronicznego obiegu faktur kosztowych uporządkuje i przyśpieszy obieg faktur w firmie oraz zapewni właściwą archiwizację dokumentów papierowych. Dowiedz się więcej o oprogramowaniu do elektronicznego obiegu faktur kosztowych |
System do elektronicznego obiegu dokumentów. ELOD to system przeznaczony do zarządzania dokumentami w obrębie firmy lub grupy firm. System ELOD umożliwia nadzór nad całą korespondencją przychodzącą i wychodzącą do firmy jak również na tworzenie i wysyłanie wewnętrznej dokumentacji pomiędzy poszczególnymi użytkownikami systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Dowiedz się więcej o oprogramowaniu do elektronicznego obiegu dokumentów |
Elektroniczne archiwum umów. ELAU to system elektronicznej archiwizacji umów. System ELAU umożliwia archiwizacje papierowych oryginałów umów do postaci elektronicznej . System ELAU uporządkuje zarchiwizowane umowy oraz umożliwi ich błyskawiczne wyszukanie. Dowiedz się więcej o oprogramowaniu elektroniczne archiwum umów |